Başıma Gelenler

Kesin yaşanmıştır

1

Markette ekonomi dersi

Sabah markette alışveriş yaparken portakal almaya gittiğimde, biri 3.99 TL, diğeri 7.99 TL olan iki farklı cins portakal gördüm. Biraz daha kaliteli olduğu için 7.99 olana gittim. Yanımda benimle birlikte aynı portakaldan alan bir adam daha vardı. Ben bir şey demeden "İçine ettiler memleketin" diye laf attı, cevap vermedim. Tarımı bitirdiler, şu fiyatlara bak." dedi, Devamını Oku

ensestors 1 ay önce

hee

+1
0
Yanıtla
1

Otobüste akbilimi basan dayı dolandırdı

İşten gelirken İstanbulkarta 80 lira yükledim otobüse bindim iki üç durak sonra bir dayı bindi kartını okuttu yetersiz bakiye dedi. "Parasını versem basabilecek biri var mı" dedi. Bende kafamı sallayarak işaret ettim. Benim kartı aldı bastı. Sonra 10 lira ve kartımı geri verdi. Dayı bende bozuk para yok dedim, al parayı benden olsun dedim. Olmaz Devamını Oku

1

12 yılı profesyonel olmak suretiyle gerçekleştirdiğim gizli m***********n operasyonlarım bugün itibariyle son bulmuştur

Yakalanmanın verdiği hissin derin üzüntüsündeyim. Geride kalan arkadaşlara şans diliyorum. Müstakil otoparklı evimiz var. Yengeniz yeğeninizi alıp arabayla alışverişe gitti. Dönmelerine yakın banyoya girmeden işimi halledeyim dedim tuvalette p*rno izlerken birden ses gitti ilk başta ne olduğunu anlayamadım hala sesi açmaya uğraşırken bir baktım dışardan bangır bangır karı inliyor işte o an başımdan aşağı kaynar Devamını Oku

1

Gece kadının önüne geçicem diye inat ettim, o da koşuyor

Geçenlerde geç saat sokakta yürüyorum. Önümde de bi’ kadın yürüyor. Bardan çıkmışım zaten sekiz çiziyorum yürürken, dedim kadın rahatsız olmasın hızlıca yürüyüp önüne geçeyim. Ben hafiften hızlanınca kadın da hızlanmaya başladı. Önüne geçemedim tabii. İçimden "Ulan kadını iyice korkuttum." diye geçiriyorum. Kadını geçemeyeceğimi anlayınca yavaşladım. O da yavaşladı. Bir süre daha aynı yol üzerinde öyle Devamını Oku

1

Kızlara asılanlara bi koydum şimdi kızlar bana asılıyor

Bugün gittik bi mekana karşı masada 3 kız var ben ve arkadaşlarım oturuyoruz  birkaç serseri kızlara asılmaya kalktı baktım kimse müdahale etmedi kalktım gittim yanlarina hop birader hayirdir dedim asıl sana hayirdir dedi bunlar üzerime yürümeye kalktı benim arkadaslar da geldi ben bunlara bi kafa çaktım  arkadaşlarım beni zor tuttu  bunlar tabi sonra ayağa kalktı Devamını Oku

1

milli oluşum

geçen gün twitterda takılırken yine karşıma insanların ne yapacağına karar veren twitter kızları çıktı ve artık bunların soyunu kurutmak için çalışmalar yapma zamanının geldiğini düşündüm . öncelikle yeni bir hesap açıp "feminist" sayfalarını takip etmeye başladım ve bu konuda gönderiler paylaşmaya başladım . zaten böyle tipler bu sayfalarda takıldığı için ilk avımı bulmak zor olmadı Devamını Oku

1

DİLENCİYE PARA VERDİĞİM İÇİN BAŞIMA GELENLER

Bugün cumaya gittim. Çıkışta yeni açılacak kız kuran kursu için para topluyorlardı. Az da olsa bir miktar para verdim. Dükkana giderken köşe başında genç bi dilenci kız vardı. Koynunda kundağa sardığı bebeği vardı. Benden bebeği için mama parası istedi bende acıyıp 20 ₺ verdim. Bezi de yok poşet sarıyorum bebeğimin altına deyince 80 ₺ daha Devamını Oku

1

mcdonald anım

McDonalds’da kuryelik yapıyorum. Akşam vakti lüks bir residence nin 8. katına siparişe gittim. Neyse kapıyı genç güzel bir kız açtı, Ben buna ürünleri felan teslim ettim. Ödeme yöntemi kredi kartıydı oda kartım içerde hemen alıp geliyorum beklermisiniz dedi ? , Bende tabi bekliyorum dedim. Neyse kız tam içeri gitti kartı getirmeye o sırada Lann bi Devamını Oku

1

Yabancı ve Türk turist farkı

Otelde içecek almak için sırada bekliyorum. Genelde yabancı ağırlıklı otel ama yerli turistler de var. Yan tarafta dondurma kısmı var. Dayının biri geldi , çalışana iki top dondurma ver bana dedi. Çalışan çocuk da malesef dondurmamız bitti beyefendi dedi. Adam o zaman külah ver yiyelim dedi😄 onu duyunca ben utandım aq. Aldı külahı yemeye başladı. Devamını Oku

More posts